Dette gjør meg glad

”If my husband doesn’t cry when I walk down the aisle, ima turn my ass around and walk in again, because OBVIOUSLY that nigga didn’t see me.”

”When he says ”You don’t need to worry about her.” And you know because you already killed her 😀 😀 😀

”Funny how boys are meant to be bad at multitasking, but obviously not when it comes to having 3 girls on the go at once”

God tirsdagskveld babes <3

Da jeg så disse 3 sitatene på instagram så kom smilet frem med èn gang. Ikke si jeg er alene om å sitte å le for meg selv av slike quotes? Hahaha. Jeg kan ta meg selv i å bryte uti latter når jeg leser sånt – ah, småe gleder i hverdagen. Dagen i dag har kun gått til å sove ut. Våkna nettopp og er like trøtt som jeg var i morges. Fuck. Jaja, på den positive siden så gleder jeg meg til å spise browniesen som er i ovnen, etterpå. Nam!

Ha en fin kveld videre, dere.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg