”Skamløsfylla”


Andrea <333

Hallo ladies and gents.


Er dere der gutter? ^^ Eller, det var dumt spurt av meg. I know you are, og hvordan jeg vet dette forteller jeg et stykke uti innlegget ^^ 



Ovenfor ser dere meg og mrs.Kerr og under av Thea og meg.

– Snapshots fra utelivet på THE MINT. 

Alex 😀

Først. He-rre-guuud for en kveld! Dagen i går gikk i ett kjør før jeg dro til en venninne i 21 for å vorse/fikse oss. Jeg vil tørre og påstå at kvelden i går var en av de beste EVER. Når jeg er ute så blir det i ny og ne 1.Ikke så gøy som jeg hadde håpet på 2. DRAMA. 3.Gråting og svindyr taxi hjem. #partyfrøkna. Kvelden i går derimot, den var peeeeerf. Møtte mange av dere gjorde jeg og.

King Ali som photobomber bildet vårt som vanlig hihi :*

Det varmer hjertet mitt sånn når dere kommer bort for å hilse på meg. Dere aner ikke!! Ingen ord kan beskrive følelsen jeg får når jeg får en klem ifra dere, eller dere bare vil snakke med meg. Bloggen er blitt som en dagbok for meg, en jeg ikke tenker folk leser tho. Men der tok jeg feil gitt. Det fikk jeg bevis på i går.

Dere er noen fantastiske skapninger som booster motivasjonen min noe enormt hver dag :)) I love you guys! Jeg har innsett at dere følger med og at jeg til og med har noen gutteblogglesere, wie! Hvor kult er ikke det?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg