”For feit til å gå i bikini?”

YOUR BODY. YOUR RULES.

Do not let SOCIETY

Fuck you up

 


 

Hahah. Er det her jeg skal skrive en tekst og forsvare strekkmerkene jeg har på lårene, eller at jeg ikke veier 20 kg mindre? Eller at huden min ikke er perfekt kanskje? Om jeg hadde gitt dette en kalori bare. Men det gjør jeg virkelig ikke, ikke denne sommeren. Tanker rundt den såkalte sommerkroppen eksisterer ikke i hodet mitt og det føles inderlig godt.. Det har aldri føltes så godt å bare gi faen… I ja, sommerkroppen. Det burde dere også gjøre! Kropp er kropp. Og strekkmerkene på lårene mine er noe jeg plutselig ikke går rundt og tenker 24/7 på lengre.

– Betyr ikke det mye mer at man er en god person på INNSIDEN og mot andre, enn å sanke 100 likes på det perfekte lettkledde bildet på insta? Tenk litt på den, dere.

Go G-I-R-L-P-O-W-E-R <3

 

13 kommentarer

Siste innlegg