Kjære mamma

God morgen!

Det er på dager som denne, vår nasjonaldag, at jeg skulle ønske at dere var her mest mamma. Jeg HATER til vanlig å snakke om dette men i dag pusher jeg meg selv.. For uansett hvor stort savnet etter hele familien min er så sier jeg ”Nja. Er vandt til det” hvis noen spør meg om jeg ja, savner mamma og de.

Det føles uvirkelig at det er gått 14år siden sist jeg så dere sist. Men dette er min reality og noe jeg har lært meg å leve med. Likevel så skulle jeg ønske dere var her mamma – og feiret nasjonaldagen med meg. Og det gjør så ufattelig vondt å tenke på at jeg ikke kan møte dere.. Eller få se det nydelige smilet ditt hver dag kjære mammaen min.

Dere må ikke misforstå meg nå. Jeg har det absolutt kjempe bra fortiden men på en dag som denne så blir jeg ekstra påminnet på savnet. Og på at livet går videre og jeg kan ikke sitte i senga og gråte en hel nasjonaldag til.

– Iår var det derfor ekstra viktig for meg å feire dagen uansett hva. Planene for dagen er allerede spikret, viser dere hva jeg fant på senere i ettermiddag. Phew, det føles så godt å skrive av seg, og drite i om jeg virker ”negativ”. Livet mitt er langt ifra perfekt and this is just one of those days you know <3

Stor klem fra meg!

5 kommentarer

Siste innlegg