Slik får du perfekte vipper

( Sponset behandling. Jeg får ikke betalt for å skrive innlegget )

Hola <3 Nå ligger jeg i senga og venter på at en venninne skal komme på besøk til meg. Hurra, for at det endelig er helg sier jeg!! Wii 😀 Ettersom det er snart 17.mai så har jeg en anbefaling å komme med til dere på denne fredagskvelden. Er dere klare?


Da jeg var yngre så var mitt største ønske i verden å ha lange fyldige vipper. Hvem ønsker seg ikke det liksom? Det er jo SÅ nydelig og man får så åpent blikk med lange vipper. Kan huske at min aller bestevenninne hadde så lange naturlige vipper at de traff brynene hennes uten mascara på. Og jeg var så sjalu at jeg kunne gjort HVA SOM HELST for å få det samme selv. Usch!

Jeg innså likevel tilslutt at vippene mine kom til å være super korte og slik var det med den saken. Heldigvis så finnes det produkter og behandlinger som kan gi meg de lange vippene jeg alltid har drømt om. Takk gud for dette. For jeg er hekta på lange vipper og alt som har med sminke å gjøre.

På onsdag så var jeg hos LENAMAKEUPARTIST her i Trondheim og fikk satt på volumvipper for første gang.

Hvis dere bestiller time i mai så får dere satt på volumvipper for 1300,-. Tilbudet varer ut måneden. Vanlig pris er 1 500,- for nytt sett.


Lena er dreven på dette med vippeextensions og etter å ha fulgt henne på instagram og sett arbeidet hennes så var jeg nødt til å bestille meg en time hos henne asap. Hun åpnet sin egen salong for en uke siden i sentrum så da var det perfekt å stikke innom der denne uken. Salongen ligger i Kongens gate, like ved busstoppet med samme navn.

Behandlingen tok ca 1,5 timer. Jeg kjente absolutt ingen ubehag underveis og jeg følte meg avslappet der jeg lå tullet inni et varmt teppe.

Det er ikke så rart jeg følte meg trygg siden Lena (behandleren) er verdens skjønneste jente.

Hun hadde en så rolig stemme og var lett å snakke med. Resultatet ble ikke annet enn så vakkert atte jeg går rundt og ser meg i speilet unaturlig mange ganger iløpet av en dag hehe.

Jeg valgte volumvipper og jeg har de i lengden 13 og 14mm om jeg husker riktig. Jeg har hatt vippeextensions 2 ganger i før også og jeg kan si med hånden på hjertet at dette ikke er ”farlig”. Og at behandlingen sliter lite på dine naturlige vipper hvis du går hos noen som vet hva de gjør. Jeg har ekstremt sensitive øyner men det kom ikke en tåre ut av øynene da jeg lå der. That’s a first.

Prisen er heller ikke noe å klage på. 1 300,- for volumvipper i 2018 er billig. Vippene sitter i 3-4 uker også fyller man som vanlig på til en lavere pris. Ellers driver Lena også med vippeløft, hun legger singel & mix vipper, farging og forming av bryn. Oooog hun legger festsminke/bryllup.

Om dere vil bestille time hos Lena så kan dere gjøre det på dette nummeret: 48 35 61 74.

Adresse: Kongens gate 32. Instagram: @Lenamakeupartist


Hva synes dere? Kledde jeg vippeextensions?

Har noen av dere hatt vippeextensions?

3 kommentarer
    1. Synes ikke det var nå billig for en nybegynner, en som kan å sette på vipper bruker en time. Så kunne ha fått billigere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg