Datenight

God morgen! Har dere hatt en fin helg?

Min helg har gått til avslapping og shopping. Du vet når du har hatt noen så travle uker at du bare tar deg en frihelg? Slik har helgen min vært. Altså, noe så digg. Angrer ikke et fnugg på at jeg ikke tok en bytur i helgen.

Vi hadde som nevnt en koselig datenight her hjemme i går! Godt med litt kjærestetid sammen. Vi lo så mye at det ble mer latter en spising på oss begge. Ahh, det var så herlig.

Senere så skal jeg på middag til svigers også skal jeg på cheertrening. Hvis ikke jeg sovner av. Haha neida. Hva skal dere i dag babes?


Forresten, jeg kommer til å blogge 1-2 innlegg ca hver dag. Så da vet dere det og kan titte innom her fast everyday hihi 🙂 Klææææm!

6 kommentarer
    1. Så masse flotte bilder av mat 🙂 Bildet av deg der øverst er kjempefint. Ei pen dame 🙂 Det ser ut som at dette er en fin blogg, og jeg fikk virkelig lyst til å følge deg…..
      Det er koselig å ha kjærestetid innimellom. Det skjer aldri her, da vi har barn og såp og si aldri noe barnepike. Vi er heller ikke særlig romlemantiske av oss, verken min samboer eller jeg.
      Her blir det å kose oss med grillmat i dag. Første grilling dette året 🙂
      Håper at dagen din blir fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg