Er han utro? 5 tegn du ikke må miste..

Han ringte meg og hylgråt. Han skalv i stemmen. Jeg ble livredd og lurte på hva som hadde skjedd…

Gutter gråter sjeldent tenkte jeg.. Omg. Jeg visste det kom, men det knuste meg likevel da han sa det. Han hadde vært utro, dere. Jeg husker at hele meg sank nedi bakken. Det stakk så inderlig i meg. Men jeg tilga han og vi gikk videre. Han hadde trossalt bare kysset en annen jente. Det er da ikke så drøyt? Den gang da ja – phuh. Hadde det samme skjedd i mitt nåværende forhold så hadde jeg ikke tilgitt så enkelt.. Heeeell no.

Utroskap kan være så mangt. Er det f.eks utroskap å ha venner av det mosatte kjønn?

For noen ja, mens for andre så er det helt naturlig. Hva med å kysse en venn på tull da.

Regnes det som utroskap? Eller å danse intimt med noen som ikke er kjæresten din. – Hvor går grensen til utroskap?


Ikke minst. Hvordan tegn burde du se etter om du mistenker utroskap? Les videre for mine svar på dette:

1. Overvåker mobilen sin. Du har i hele forholdet deres fått sett på mobilen hans. Du brukte å spille på den akkurat når du måtte føle for det. Nå holder han den tett til brystet og snur den bort når du er i nærheten. Han tar den med seg hvor enn han går. Ooog han sover med mobilen under puta. Trenger jeg å si mer?

2. Forandrer stil og væremåte. Han er plutselig over interessert i mote og spør deg om hvordan han ser ut i den nye skjorta si. Som om at han prøver å imponere deg (Eller kanskje en annen?). Andre tegn er at han begynner å sløse penger på utseendet og å trene som at han skal stille i bikini fitness. Ro ned bruh sier jeg bare haha.

3. Han er care. Jaha. Han gir deg en kald skulder, dropper avtaler med deg i siste liten og virker mindre forelsket i deg.

4. Mindre sex. Dere har ikke et sexliv. Eller sexlysten er der men du kan merke på han at det er mer enn plikt for han nå fortiden. Og innsatsen blir deretter og sexen er bon bob.

5. Flørting og like-finger! Han lar ikke en sjanse gå forbi han til å flørte med andre jenter. Selv hvis du er tilstede.. Han liker også bildet til hun hotte jenta dere møtte på byen sist lørdag og han ”liker” instabildene til ”venninnene” sine.

 


Temaet utroskap noe vi mennesker aldri kommer til å bli enige om. Jeg tar opp dette temaet pga hele den Tristan Thompsen utroskandalen. Synes så ufattelig synd i Khloe, gjør ikke dere? Huff, ikke bare er typen hennes utro. Men hele verdenen skal mene noe om det også.. Stakkars Khloe. Utroskap er så ufint og ikke greit spesielt hvis det gjentar seg.

Hva mener dere om dette? Er det innafor å være utro så lenge det bare er et uskyldig kyss?

Lik gjerne dette innlegget om dere likte det ved å ”like” under her.

7 kommentarer

Siste innlegg