Den som vinner Paradise Hotel er.. #Spoiler

”I overthink then be right everytime”

Er det noen av dere som kjenner igjen dette ansiktet? Hint: Fra tv-skjermen. Hehe. Da jeg så han så måtte vi ta bilde sammen fordi jeg er hans fangurl #1. Han var så hyggelig på ekte!

Neida. Fra spøk til alvor så er dette Paradise Hotel 2018 Ali. Til de som lurer.

PH er et program som har underholdt meg og sikkert flere av dere i flere år. Men det blir noe annet når man ser noen som man kjenner i programmet. Den følelsen man får av stolthet er så god.

Ali er en av mine aller beste kompiser. Jeg var ute på cavasøndag etter trening i går og da måtte jeg på Ali. Han er søren meg like cocky som på tv men jeg synes han gjorde en fin figur da han sjekket inn på hotellet tihi.

Vi reiste på årets PH audition sammen faktisk. Han klarte å lure meg til å tro at han ikke kom med på Paradise etterpå. Helt til episoden hans gikk på skjermen. Haha. Det er godt gjort det. Jeg var så sinna på tv-3 som ikke tok han med! Haha at det er mulig. Om ikke jeg var enda rasende på han da jeg fant ut samme dag som episoden hans gikk at jeg var blitt rundtlurt i 5 måneder. Fyyyyyfaen!! Men dere? Tenk hvis jeg hadde kommet med da. Deeet hadde vært god tv det. Herregud!

Ryktene går hvert år og iår er ikke et unntak. Jeg har sterke formeninger om hvem årets PH-vinner er. Grunnen til dette er fordi deltaker ikke klarer å holde tyst og bare må snakke og avsløre seg hehe. Så derfor er jeg ”sikker” på at jeg vet hvem som vinner iår.

Hvem heier vi på folkens? En av mine favoritter på personlighet må bli Leo. Han er så genuin og herlig.

7 kommentarer

Siste innlegg