Drømmen min har blitt til virkelighet..

Noen snapshots fra da jeg var hos flotte Lotte igår!

Okei.. Som dere vet så sa jeg at jeg skulle fortelle dere noe i dag. Tenkte å fortelle dere det før jeg skal på behandling. Etterfulgt av en tur til hallen og innspilling av video. Dagen i dag kommer til å gå i et kjør. And that’s how I like it to. Veeeel, tilbake til det jeg skal fortelle. En stoooor mulighet har dukket opp, folkens.

Igår skjedde det noe som jeg har drømt om siden jeg var en liten rampunge.

Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg?? Har mest lyst til å bare hoppe i taket av glede! Hihi. Lå i sengen da mobilskjermen lyste. Beskjeden jeg fikk i andre enden av røret fikk meg til å riste av glede. ”JEG KAN IKKE TRO AT DETTE SKJER AKKURAT NÅ” var min første tanke. Hvem hadde trodd lille meg skal gjøre noe så amazing?

Gleder meg til når jeg kan dele mer om hva prosjektet er med dere finingene mine. Dere kommer til å bli gira!! Unødvendig at jeg sier A når jeg ikke kan si B tenker dere? Jeg forakter de bloggerne som teaser ved å ikke si alt.

Er det nå jeg skal si ”Jeg vil heller være dobbeltmoralsk enn å ikke ha noe moral”, slik frøken Sophie Elise en gang i tiden sa? Tulla.


Dere er som vennene mine. Så fort noe kult skjer så klarer jeg ikke å la være å si noe til dere. Hvis mine nærmeste får vite de, da er det en selvfølge for meg å nevne noe her inne også 🙂 Jeg lover å si ALT snart når alt er i boks. Jeg vil ikke si hva det er fordi da kan jeg risikere at nervene mine tar over completely. Men ettersom jeg føler vi er bestfriends over nett så kan jeg ikke ikke si noe heller.. Sooorry dere! <3333

Stikk gjerne innom senere for et ny oppdatering. Og tusen takk for at dere følger meg her inne! Dere aner ikke hvor mye det betyr for meg at dere leser og gir meg respons! Håper dere får en awesome onsdag!

7 kommentarer

Siste innlegg