Du vet at kjæresten din er lei av deg når…

Været i Trondheim denne uken har vært upåklagelig. Gradestokken er nærmere 25 grader og føles himmelsk. Livet smiler sånn akkurat nå. Jeg har ikke annet å klage på enn at jeg skulle ønske jeg eide flere sminkeprodukter.. Really bitch?

Du vet du har det bra når din største bekymring er penger til mer sminke. Jeees

 Hun som er flyr på høyre bilde er Celina. Basene er Mina og Sara H. Hun som står bak er Jeanette. På min gruppe så er Farah flyeren, jeg og Ida L baser og Ida Isabel som back.

Hvordan har deres uke vært så langt? Har dere det bra? I really hope so! Dagen min har gått kun til jobbing med bloggen så og si. Svare på mails,
redigere bilder og skrive nye innlegg som skal ut iløpet av uken.

Deretter var jeg på cheertrening.. Vi skal reise for å konkurrere i utlandet neste uke. Woho!

Bortsett fra det er samboeren min mr.”G” lei maset mitt og hvor hyper jeg er:

Meg: Åh, jeg er så køddete nå. Jeg har bare lyst til å ligge INNI deg “G”. Ikke oppå men INNI deg.

Han: *Leeeer og rister på hodet* etterfulgt av klein stillhet.

Jaja. Han fikk nok av meg tilslutt så da ruslet jeg meg inn på rommet for å jobbe videre. Dør av latter.

Sånn går det når man ikke er på bølgelengde med kjæresten høhø. Nå skal jeg sminke meg før jeg skal møte noen venner ute på byen. Ha en fin kveld, dere!

5 kommentarer

Siste innlegg