Jeg er helt hekta

LASHES BY @LENAAMAKEUPARTIST

/ Sponset behandling /

I dag var det tid for refill av volumevippene jeg satt på hos @Lenaamakeupartist for en stund siden.

Like etter behandlingen dro jeg rundt i i byen + handlet inn middag.. Så fort jeg er ferdig å oppdatere dere så skal jeg diske opp tidenes godeste middag. Diiigg! Kylling, med asbarges og poter står på menyen ikveld. Yum!

Som sist så ble resultatet på vippene goooals. På bildet over ser dere bilder av et vippeserum som jeg fikk med hjem fra salongen.

Skal teste dette serumet også skrive om det om noen uker. Blir første gang jeg bruker et serum på mine egne vipper.

Vippene jeg satt på sist var i hovedsak 14mm. Jeg merket etter noen dager at jeg ikke var en true member av den såkalte lange vippe-klubben. Det er den klubben for de jentene som kan ha MEEEEGA lange vipper uten at de faller av/er for tunge haha.

Jeg sendte dermed Lena en melding og forklarte situasjonen min. At jeg ønsket korte vipper neste gang og da fikk jeg en ny time like etter. Nå har satt på en lengde som er mer naturlig iforhold til mine egne vipper.

. Jeg må innrømme jeg var redd for å ikke like vippene. Fordi resultatet jeg fikk denne gangen er noe kortere enn sist. Det hadde jeg ingen grunn til å være. De ble jo sååå fine. Hva synes dere? Ble det vakkert?

Jeg er hekta. Kan aldri se for meg å noensinne slutte med vippeextensions jeg nå.

Og dere? Husk mai tilbudet på volumevipper hos Lena. 1300,- er prisen på nytt sett. Bestill time på 48356174. Vippene mine taler for seg selv, så jeg anbefaler dere alle å gå til Lena hvis dere bor i Trondheim.

Nå kan 17.mai bare komme. Jeg er klar! Eeeer så ubeskrivelig godt å kunne gå både uten mascara og sminke og likevel føle seg fresh. Luksus! Dere må kose dere ikveld og nyte helgen så blogges vi i morgen!

6 kommentarer

Siste innlegg