Trøbbel i paradis?

God mandag fine lesere!

Hva skal man si? På fredag tok happy go lucky streaken min en brå slutt.. Jeg har hatt den værste helgen ever uten at jeg vil gå innpå detaljer.. Denne bloggen er personlig og ikke privat.

Så det som omhandler venner, familie og forholdet mitt blir så lite som mulig skrevet om her inne.

 Jeg håper at dere forstår at jeg ikke vil brette ut hva som har skjedd. Det som betyr noe er at jeg er klar for å blogge råbra for dere 😀

Når kroppen din sier stopp så har jeg lært meg å lytte til den. Men jeg beklager selvfølgelig for at jeg ikke blogget på lørdag og søndag.

Som dere ser på bildene ovenfor så overtalte vennene mine meg til å komme meg ut av sengen og bli med de ut en tur.

Jeg drakk ikke en dråpe alkohol, men det var hyggelig å komme seg ut uansett. Har ikke gjort annet mye i helgen enn å ligge i sengen + vært på cheer.

Klem <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg