17.mai og utenlandstur i morgen

Fra venstre: Victoria, meg, Lotte og Elisabeth

Hei hei! Gratulerer så mye med nasjonaldagen babes <3 Denne dagen startet med at jeg såvidt kom meg opp.

Måtte krype meg ut av senga og gå på badet for å klaske på sminken. Typ 1 time før champagnefrokosten begynte.

Dere aner ikke hvor trøtt jeg var. But I survived. Nå er jeg hos Lotte. Vi har inntatt en fantastisk god frokost. Som ble etterfulgt av noen bobler glass for mye på et par av jentene HAHAHA. Bussen til byen går snart så jeg må gå straks. Vi skal se russetoget. Og på tivoli før vi skal ut å spise. 

Bloggen blir bedre fra i morgen av. I promise. Da kommer det et bildedryss fra dagen i dag. Og mange blogginnlegg fra Tyyyyyskland. Wihuuu 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg