Life what life? Cheer is my life

Hei fra Oberhausen i Tyskland Gahd, som jeg har savnet å skrive til dere!!! Har mast hull i hodet på vennene mine om at ”Nå må jeg blogge snart. Blir gæren hvis ikke” har jeg sagt 10 ganger sikkert.

Jeg synes nesten synd i de rundt meg fordi jeg har gått rundt meg ufattelig dårlig samvitighet. Så derfor er det lettende å være tilbake igjen her inne phuh.

Hadde ordnet 3 ferdige innlegg som jeg ikke har fått publisert. Hvorfor? Jo, det hotellet vi bor på har ikke hatt nett etter at vi ankom Tyskland på fredag. Og alle andre steder er stengt siden det er pinse. 

Så dere kan tenke dere frustrasjonen jeg har hatt inni meg.

Vi reiste først fra Trondheim – Gardermoen – Dusseldorf. Og så utrolig annerledes og spennede det er å besøke et annet land. Jeg har trengt et avbrekk fra Norge og nå fikk jeg det.

Som jeg nevnte tidligere så er vi her for å konkurrere i cheerleading. Det skadet herller ikke at det har vært over 30 grader her  vi er uten at jeg overdriver.

Laget jeg er på konkurrerte i går. Vi hadde maks uflaks med 2 skader PÅ matta. Noe som dermed gjorde at vi måtte fremføre rutinen vår 2 ganger til dommerne og publikum. Ingen av gangene gikk slik vi hadde håpet og vi er såklart litt heartbroken hehe.

Men da gjelder det bare å go hard på neste konkurranse og vise at denne hendelsen var ren uflaks.

Meg, Elisabet og Julie som løfter treneren vår Hedda. Fun fun

Flyeren min Farah og Ida Isabel som også er i gruppa mi i rutinen.

Hvis jeg tenker bort ifra at vi ikke presterte vårt beste. Eller fikk den plasseringen vi ønsket så koste vi oss på matten. Stemningen på konkurransen var elektrisk, syk og det gir meg frysninger å tenke på hvor stort det er å bare få delta på noe sånt.

Det er så gøy å se de fantastiske lagene som er der ute i verden. 5 500 utøvere har konkurrert denne helgen og konkurransen ble holdt i en mega stor fornøyelsespark, dere. How cool isn’t that? Wææ.

Nei, jeg tok ikke noen karuseller. Ikke spør, jeg er liiiivredd for høyder og høy fart hahah. Jeg gikk rundt og kjøpte all mat jeg fikk henda fatt i , og is og slush og var tidenes matvrak både i går og i dag. Erre mulig å være så sulten som meg ute på reiser? Nooope.

Ida Sofie sammen med Farah, meg og Ida Isabel.

Juniorene våres gikk videre til finalen i dag hvor de endte opp på en solid 5.plass!! Gratulerer Vi er så stolte av dere alle!

Dere skulle hørt den store heiagjengen vi var fra Norge som stod og skrek i publikum og heiet som fy da juniorene konkurrerte. De andre fine plasseringene klubben vår fikk var 4.plass av 18 lag og en 4.plass til.

Wow – er ikke det imponerende så vet ikke jeg. Shiiit! Og vet dere hva det beste er? Nixies skal til VM 2019. Juniorene vant kvalifisiseringsbid til denne konkurransen neste år. I Orlanda Florida, hyl 😀

4 kommentarer
    1. Gøy å se at du er med på noe slikt .Trist at dere hadde disse to skadene, men jeg håper at det ikke var noe alvorlig.
      Jeg håper at dagen din blir fin <3

    2. Har det samme forholdet til karuseller! Best å holde seg på bakken.
      Så fine bilder! Ser litt proffe ut, men det er kanskje en bloggskade? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg