Hemmeligheten jeg ikke vil prate om..

Vel, jeg kunne bare latet som. Latet som at alt er fint og at jeg ikke har blogget fordi jeg har “levd livet”. Og hatt det travelt. Men det stemmer jo ikke.

Hvorfor prøver jeg å holde på en maske som ikke stemmer overens med livet mitt? Jo, fordi jeg synes det er forbanna ubehagelig å innrømme for dere at jeg sliter med A – N – G – S – T. Jeg sliter med angst. Der sa jeg det, phuh.

De dagene jeg plutselig ikke oppdaterer så begynner sikkert dere å lure. Det dere ikke vet er at de dagene så har det skjedd noe.. I det jævla hodet mitt hehe. Da har angsten tatt over hele kroppen min eller så har noe annet hendt som gjør at jeg ligger i fosterstilling. Og svetter og skjelver.

Men nå skal vi snakke om de andre temaene som florerer rundt i hodet mitt. Tankene jeg har hatt daglig fortiden:

. .

Skal jeg flytte fra Trondheim? Det største spørsmålet som jeg strever med. Hvis jeg flytter så kan jeg satse på det jeg vil karrieremessig. Positivt. På den andre siden så forlater jeg alle vennene mine, må flytte ut fra samboeren OG slutte på cheer. Argh! Hvorfor er det så vanskelig å ta et valg?!!

 . . .

Grugleder meg til å stå foran et stort publikum og gjøre noe sinnssykt stort om noen uker. Alt er i boks, nå kan jeg snart fortelle dere hva jeg skal. Datoen det hele skjer er 30.juni. Ææhh – forteller dere mer om hva oppdraget er snart!!!!

. . . .

Før digget jeg å stå fremfor et kamera og å bli tatt bilder av.. Mens nå så kan jeg nesten begynne å gråte av tanken på å måtte ta bilder av en viss kroppsdel.. Trist. Og så ulikt meg å føle meg så paranoid i min egen kropp..

Skal derfor begynne å trene daglig for dette går ikke mer. Selvtilliten min har sunket sykt mye og da er det vanskelig å blogge bra.

. . . . .

Hva gjør man med venner som bare bruker deg for å komme opp og frem selv? Jeg har et par av disse rundt meg. Og så snill som jeg er så later jeg som ingenting når jeg vet jeg burde droppe de og gå videre.

Hvorfor er jeg så jævla hyggelig hver gang de spør om å treffes? Huff.. Og falske venner. Nei, ikke snakk om det engang. Orker ikke


.. Skulle ønske jeg hadde evnen til å sette tankene på pause og stoppe tankene i hodet mitt. Plis, si jeg ikke er alene om å føle meg som bambie på isen noen ganger? Haha..

2 kommentarer
    1. Hei Laurie, har fulgt deg i et par år nå, liker deg kjempe godt og syns det er utrolig leit at du sliter med angst. Jeg vil råde deg om å få en slags tilhørighet, tilknytning til Allah, Gud. Det har hjulpet meg så mye i livet og håper du finner din trøst i en Allmektig Gud. Ønsker deg alt lykke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg