getting ready for 2night

Hei fine lesere!

Da holder vi på å fikse oss før ballet som starter kl.2200. Det blir helt vilt og crazy å være sammen med 4-5 000 andre samtidig, bare danse, ha det gøy og ikke minst se INNA live for første gang! Regner med de fleste vet hvem INNA er, så jeg slipper å forklare hehe.

Detngen andre enn selveste Linni Meister skal være dommer for prisene: Ballets konge & dronning, danseløve, ballets antrekk osv. Linni er en av de skjønneste skapningene som finnes så jeg ser frem til å se henne! Krysser fingrene for å få knipset et bilde sammen med henne, *ber en bønn til gud stille inni meg* haha, lol.

Det blir trangt når så mange jenter skal ordne seg samtidig det skal være sikkert. Vi klarte på en fin måte å finne ut hvem og hvem som skal få sminke seg forann speilet først osv. Haha! Herregud som jeg gleder meg til vi skal kjøre til ballet etterpå. 

Artistene/Gruppene som skal spille er Italobrothers, the united, Erlend Hefner, DJ Øyvind og tislutt INNA. Sistenevnte er den artisten jeg gleder meg aller mest til å se live. INNA skal på kl.01:30 rett etter kåringene, så hun skal på sist da. Spørs om jeg ikke må få smuglet med meg inn speilrefleksen på ballet sånn at jeg får knipset bilder til dere. Vi får se! Lol, så teit jeg er noen ganger haha. Håper uansett kvelden blir vellykket til tross for at det er fredag den 13. i dag. 

Ønsker dere alle en fantastisk fredagskveld, da drar vi, hejdå! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg