Er på topplisten i dag!

HOLA chicas!

Har dere sjekket ut julesalget til NELLY eller? Har seriøst bladd opp og ned på siden deres i hele kveld. Er så mye fint som er på salgt fortiden! Endte tilslutt opp med å klikke hjem en helt nydelig kjole. Bare tanken på at den kjolen snart er min gjør at det kribler i beina. Hvilken kjole jeg bestilte får dere lure på i noen dager til. Legger såklart ut bilder her av den asap! Utenom det har jeg forhåndsskrevet noen innlegg til dere og svart på sponsormailer. Ooog sett filmen After Earth. To dager igjen til jul dere, og jeg har fortsatt ikke fått julestemning.. Ææ, begynner å bli stresset. Skal forresten feire jul hos en venninne iår, så jeg tar båten til henne imorgen på dagen. See ya tomorrow! 

Ellers la jeg merke til at jeg ligger på topplisten i dag også, tusen hjertelig for det dere! Ikke glem å meld dere på giveawayen jeg har HER.

Var ute i dagslyset og knipset noen bilder til bloggen før det mørknet istad også. Det skal bli deilig nå som sola snur! Mye lysere om dagen og sånn.


9 kommentarer

Siste innlegg