Kåring av månedens leser – Ble det deg?

Heia!

Har grublet litt over hvordan jeg kan takke alle dere som er innom bloggen min hver dag og kommenterer mye fint på hvert eneste innlegg. Ligger til og med på topplisten fast fortiden! Dere inspirerer meg til å blogge og jeg skal bli bli MYE bedre på å skrive interessante innlegg fremover. Har satt opp en bloggplan, som jeg satt oppe å skrev til klokken var 03:27 inatt.. Det er hardt å være blogger ass haha. Kommer til å gjøre noen drastiske endringer på bloggen som dere vil merke snart – Men som jeg håper dere alle vil like. Har ihvertfall kommet frem til at jeg vil kjøre månedens leser fast hver måned. Som en liten oppmerksomhet til en leser som er aktiv i kommentarfeltet. Gnåler heletiden om at jeg setter pris på dere, I know. Føler jeg nesten må det også, fordi jeg er så glad i dere ♥ Noen ganger er det ikke nok å bare si ”takk” synst jeg. Derfor skal jeg prøve å skaffe kule, og ikke minst dyre giveaway premier fremover. Hvis dere fortsetter med den gode jobben dere allerede gjør. Deal? 🙂

Månedens leser for desember er Pia Papas. Du lyser opp dagene mine Pia, og jeg har sett at du har kommentert gang på gang på innleggene mine og meldt deg på kjempe mange av lukene i julekalenderen min. Du er helskjønn. Takk for alle fine ord! Du skal vite at jeg har lagt merke til deg, og du er definitivt en av mine aller mest trofaste lesere! Derfor går månedens giveaway som jeg postet for noen dager siden til deg! Kontakter deg på facebook iløpet av kvelden søta 

Vil du bli månedens leser for januar 2014? Da må du gjøre som Pia hehe. Neida. Vær aktiv i kommentarfeltet og merk deg ut så blir det kanskje akkurat DU som blir månedens leser neste gang.

*Lik* og del gjerne innlegget

4 kommentarer

Siste innlegg