Cheerdance trening

Dette innlegget er forhåndsskrevet, så når dere leser det så ligger jeg enten i en eller annnen yogastilling som er vond som f*** eller så øver vi på ulike hopp som de gjør i dans. Rettere sagt så er jeg på dansetrening med de beste cheerdance girlsa! Tok bilder før jeg løp ut døren og tidsinnstillte innlegget, elsker at blogg.no har den funksjonen.

Nei, jeg klarer ikke å kle på meg mer.. Ikke spør hvorfor Går såklart ikke kledd sånn når jeg GÅR til treninger, men inne så går jeg stortsett rundt i short og sports-bh all the time. Skal treffe en kompis etter trening, så vi blogges sikkert ikke mer i dag. – Ha en fin mandagskveld alle fine

Lagde meg litt salat med kylling og rømme oppå før jeg dro på trening. Bare for å ikke komme på dit skrubb sulten.

Hva synes dere? 

*Lik* og del gjerne innlegget

11 kommentarer

Siste innlegg