Trening, trening og trening

Heisann! 

 

Som de fleste andre dager, så skal jeg på trening idag også. Søteste Eirin overnattet inatt, og planen var at vi egentlig skulle koreografere en dans. Etter at vi hadde pratet altfor mye i forhold til hvor mye vi danset, fikk Eirin overtalt meg til at det sikkert var lurt at vi fikk i oss litt mat. Eirin var fornøyd med maten, (hun er et matvrak, akkurat som meg) Jeg var også fornøyd med maten, og underholdt samtidig Eirin med høytlesning fra bladet. 

Men nå er jeg klar for dagens trening. Det er turn og cheerdance som står på agendaen, og full avslapning etterpå. Det tror jeg kommer til å bli kjempedeilig, jeg kjenner i alle fall at kroppen min trenger litt ro. 

Ha en god helg, herlige lesere!  



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg