Utveksling i U.S.A?

 I dag har solen for engangs skyld tatt turen innom Ålesund! Er deilig med litt sol til en forandring, snøen har jo lagt seg på bakken og man går rundt å småfryser konstant når man tar snuten utenfor døra. Det gjør ihvertfall jeg, hakker tenner til og med.. Har hatt problemer med å logge meg inn på blogg.no i hele dag, dette innlegget skrev jeg egentlig i 1tiden men ja. Glad det nå er fikset ihvertfall 🙂


Startet morgenen med et god frokost, deretter øvde jeg igjennom en cheerleading-dans som jeg holder på å koreografere til noen jenter (De skal fremføre den på Grand-Prix på skolen sin). Så dro jeg på lunch på Chocolatte siden jeg likevel skulle på et møte der. Nå sitter jeg å undersøker rundt UTVEKSLING I U.S.A. Det høres så SYKT digg ut, er dere ikke enige?! Har enda ikke helt bestemt meg, og det er mye som må sjekkes ut før den tid at jeg kan få klarsignal, men tenk om alt faktisk ordner seg da? Æhh, tørr nesten ikke å drømme om LA, NY eller California fra neste skoleår av.. Har aller mest lyst til å dra til sistenevnte, men vi får se! Sier bare natta jeg da, så blogges vi imorgen søttiser!

Der smilte jeg med tennene, er dere fornøyde nå? Er mange av dere som nemlig har kommentert at jeg er blitt så seriøs i det siste.. 🙂


Men dere? kke glem å stille stille spørsmål i DETTE  spørsmålsrunde-innlegget. Svarene kommer mest sannsynlig  i morgen.

10 kommentarer
    1. Åhh! Utveksling i USA hørest skikkeli spennande ut og en opplevelse for livet! 😀 såg skikkeli godt ut det på det første bildet! 😛

    2. Utveksling i USA høres supersepennende ut! Jeg har heldigvis familie der, så jeg kan få bo hos dem når jeg begynner i andre! Det er jo så kjipt hvis man ender opp med en dårlig familie, mens jeg vet at jeg kommer til å like familien min! Og i tilleg slipper jeg alt styret med utveksling siden jeg bare skal bo hos familien i et år, og gå på skole der. 🙂

    3. Maye: Det er jo kjempe bra, for da slipper du usikkerheten med om du kommer til å klikke med vertsfamilien sin som du sier 🙂 Blir dessverre ikke utveksling på meg denne høsten fant jeg ut, skal derimot flytte til Oslo med en venninne. Det er ihvertfall planen. Så jeg skal gå på skole der og forhåpentligvis starte på cheerleading om jeg kommer inn på det laget som jeg alltid har drømt om. <3

    4. Maye: Tusen takk 😀 Går du på Viqueens eller? Hadde treningshelg denne helgen med Rasmus og Mats i om du kjenner Rasmus fra Force? 10timer med stunts, løping og turn hehe 😀 Ja, det gjør vi helt sikkert da. Jeg går på Hurricanes Vivacious nå og tror jeg skal ta uttak for å komme inn på H-E-A-T til høsten. Viqueens er drømmelaget liksom, selv om jeg på en måte har litt lyst å gå på Laker hehe *dilemma*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg