ER PÅ TOPPLISTEN!

Ble veldig overrasket og glad da jeg logget meg inn på blogg.no og så at jeg hadde over 700 lesere igår, i tillegg til nesten 50 utenlandske og mange unike lesere…! Jeg har mer bloggmotivasjon enn noensinne og skal virkelig step it up med å oppdatere dere 2 ganger pr.dag og variere bildene på bloggen. Er kjempe takknemlig for at akkurat DU leser bloggen min. 

Helt spontant bestemte jeg meg for å kjøpe inn en haug med godteri som jeg skal gi bort til de 3 mest aktive jentene på bloggen denne uken, altså de som kommenterer mest og *liker/deler* innleggene mine. Jeg kunne aldri drømt om en bedre start på denne uken enne denne, dere altså ♥ TUSEN, TUSEN TAKK!

– De 3 vinnerne vil bli annonsert på bloggen den 09/02 og vil få hver sin godteri goodiebag i posten. For å vinne må du kun være aktiv i kommentarfeltet fremover. 


Ettersom jeg har fått en del utenlanske lesere i det siste tenkte jeg å skrive en hilsen til alle de på engelsk:  I just want to say thanks to all you guys who are not from Norway, that is reading my blog. I know that you probably don’t even understand a bit of what I’m writing but anyways, thank you! 

Setter pris på om at du *liker/deler* dette innlegget.

8 kommentarer
    1. Du e fin..men vær så snill og bruk mindre pudder/foundation/ka enn du brukar…i mean..med mindre du er blind så tenker eg at du ser sjølv på bilda skiljen…and that aint cute boo. Seier ikkje ditta for å dra deg ned eller noke, men for å hjelpe deg 🙂

    2. så gøy da! 🙂
      Syns det var veldig gøy selv da jeg også begynte å være på topplisten for hele Norge, og nå er jeg ofte der så lenge jeg oppdaterer mer enn en gang om dagen 😛
      Og haha da kommer du nok til å få en del kommentarer fra meg! Jeg elskeeer godteri… :))
      Ps: Takk for kommentaren på bloggen min! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg