Bilder av treningsresultatene mine & spørsmålsrunde om trening

Da er det påtide med min aller første spørsmålsrunde på bloggen. Om trening&kosthold riktignok siden det har vært VELDIG etterspurt av dere. Jeg har fått mange nye lesere i det siste så det passer seg perfekt nå. Har ende ikke skrevet noe om verken dietten min, proteinpulveret jeg går på eller matplanenen min så spør gjerne spørsmål om de hvis dere har noen.

Vil også si at jeg så absolutt ikke er noen PT eller fitnessguru men at jeg skal prøve å svare dere så godt jeg kan. Kjør på med masse kreative spørsmål så svarer jeg på video i flere deler hvis det kommer inn mange spørsmål 

Hadde en periode i desember hvor jeg trente annen hver dag – det skal sies at denne perioden er for lengst over og at jeg kun har satt lilletåa innenfor treningssenteret 1 gang siden nyttår hehe.

I denne perioden hvor jeg trente haugevis med kondisjon, spiste sunt og drakk litervis med vann hver dag, gikk jeg ned 5-6kg på 2-3 uker. Siden da har ikke vekten rikket seg, startet jo på diett som jeg fortalte dere. Venninnen min som jeg går på diett sammen med har gått ned 6kg på 2 uker, og gjett om jeg er misunnelig da?!?! 

Er kjempe stolt av hun! Må ha vært vanskelig å gå fra å være tidenes godtemoms til å være så streng med seg selv. (Skulle ønske hun ga meg lov til å vise dere resultatene sine) For nå får det holde med bilder av mine resultater, vet jeg ikke har spesielt med muskler atm men det skal vi fikse. Og nei, jeg klarte ikke å kle på meg mer denne gangen heller. Følte det ble litt feil å stå i termodress eller burka og ta bilder av fremgangen jeg har fått hehe, sorry guys. Alle har sett litt hud før så what’s the big deal anyways? 🙂 ♥ 

Hadde satt pris på om at DU delte innlegget videre!

25 kommentarer

Siste innlegg