dere vil ikke tro hva som skjedde..

Beklager bloggfraværet mitt, dere. Men har faktisk en ”godkjent” unskyldning denne gangen: Dagene denne uken har gått i surr for meg, jeg har vært svimmel og dårlig, trent i sikker 10timer til sammen denne uken og ikke nok med det så har jeg treningshelg med cheerlaget mitt i tilsammen 8timer i dag og i morgen. Ikveld skal jeg og Eirin delta på UKM i Ulsteinvik, gjett to ganger hvilken ku som klarte å strekke/rive en sen i akillesen sin igår da? Ja, du gjettet riktig. MEG! FUCKINGS MEG. Mens vi var å øvde i dansestudioet med speil gikk strømmen i hele Ulsteinvik 3 ganger OG da den kom på igjen skadet jeg meg.. Applaus til verdens lameste tidspunkt å skade seg på. Uansett hvordan jeg rikker eller beveger meg på så gjør det vondt i dag.. Ønsk meg lykke alle sammen. Håper jeg ikke stryker iløpet av styrke treningen vi sikkert skal igjennom på treningen etterpå.. Noe som forventes når man skal bli trent av han pro’en på videoen under? :

Og takk for alle kommentarene dere har lagt igjen den siste uken. Både de positive, konstruktive og mindre hyggelige hehe. Nå må jeg faktisk løpe om jeg skal rekke alt jeg må før jeg blir hentet.. Rettelse: Halte… 🙂 ♥ 

ER DERE GIRA PÅ Å SE EN FILM FRA CHEERLEADING TRENINGSHELGEN BTW? SKRIK UT!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg