SMIIILL

Hadde som sagt treningshelg igår og i dag i 5timer begge dager. Ryggskaden min gjør kjempe vondt så jeg har bare ligget på magen i noen timer.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at smerten skal slippe litt taket? Ellers gjør ikke akillesen min så vondt så satser på at den blir bedre soon. Fremføringen på UKM gikk bra og noe mer enn det har jeg faktisk ikke å fortelle. Jo, takk for at dere ønsket meg lykke til babes :-* – Ikke glem å stille spørsmål på trenings spørsmålsrunden min HER.

Vinnerne av ukens mest aktive lesere i kommentarfeltet ble:

Kaise Elise

Rikke

Veronica Flottorp

Gratulere til dere og takk for de herlige kommentarene deres!! Kontakt meg på [email protected] så skal dere få premiene deres. Vinnerene har 48t på å gjøre dette før jeg trekker nye vinnere. Love you guys leserne mine .-) 

”SMIIIIL DA LAURIE”, som dere alltid sier. Fornøyde nå?? 🙂

*Del* gjerne dette innlegget videre!

8 kommentarer

Siste innlegg