De ”etterspurte” cheerpractise-bildene

Jeg var på et møte kl.10 i dag, etter det dro jeg på Elkjøp for å se etter en sånn brikke som man kan sette inn i pcen for å få internet. Dere vet jo som jeg har snakket i vei om at begge lagene mine skal delta på Norgesmesterskap om mindre enn 4uker.

Tenk, det er kun 25 dager igjen faktisk, ææ!!!! Og jeg MÅÅÅ jo nesten ha internet der nede om jeg skal kunne oppdatere dere om hvordan det går med laget mitt og meg, hvilken plassering vi fikk, bilder av WHITE PARTY banketten og mye mer. Er ikke dere enig? Så en slik brikke skal jeg snart få kjøpt sånn at jeg får tatt den med nedover til Tønsberg. 

Her kommer en oppsamling av bilder fra ulike cheerleading treninger. Dere har jo typ sånn mast om det i 2-3 måneder bare.. Fotograf Adelin knipset bilder i vei til bloggen, snilleste. 

Flyeren er Julie, Stine (sidebase), Amalie (hovedbase) og Mari (bakbase)

Rebecca

Flyer (Lina), Thea (hovedbase) Lene (side) og Ella (bakbase)



Hanne (Flyer), meg som side, Synne (hoved) og Sofie (Bakbase) 



Dere er generøse på å kommentere og mesteparten det dere skriver er kjempe koselig å lese! Noen av dere er såklart negative, pirker på alle feil dere kan finne og er uforskammet men jeg fokuserer heldigvis kun på alt det positive uansett! Jeg har de to siste ukene gledet meg som en unge til å logge meg inn på blogg.no å se hva dere har skrevet til meg hver eneste dag. OVERgira sa du hehe? Hvem liker ikke å få positive tilbakemeldinger, skryt og fine ord? Hihiiii! Dere er best, dere vet det sant? 

*Del* gjerne videre innlegget!
13 kommentarer
    1. Så gøy med bilder fra trening! Gjør at jeg gleder meg til vår egen trening i dag! Alltid gøy med stunting! 🙂 Er det hurricanes du går på? Hvilken kategori stiller dere i? (kan det stemme at det er senior all girl elite?)
      Blir gøy å se dere på NM, kanskje vi treffer på hverandre, da må du i tilfelle si hei! ^^

    2. imperfectperfect: :))

      Ja, jeg går på Hurricanes Vivacious og vi stiller i level 5 all girl elite 😀 Hadde pause fra cheer før norwegian open til januar men nå er jeg tilbake, for å kicke ass på NM! WÆÆÆ, SOM JEG GLEDER MEG!! :-))

      – Det skal jeg huske på å gjøre om vi ser hverandre vettu <33 Er spent på å se rutinen deres også. Har tittet en del på videoen deres fra Norwegian Open og det dere gjorde så kjempe bra ut, cleant, dere hadde mye bra turn, awesome pyramider og RÅÅÅ dans 🙂 - I loved it!!

      Klem <3

    3. Ronja Gujord: Takk Ronja! 🙂

      Vet de startet et junior cheerleading lag på Frei heter det vel(?) Har vært oppe i Kristiansund og hjulpet de 2 ganger og hatt treningshelg med de, og de er blitt såå flinke hihi. Vet det har vært snakk om at de måtte få godkjenning før de kunne bli et ”fast” konkurrerende cheerleadinglag, noe de skulle få svar på i februar iår, og til høsten skal de bli seniorer, altså alle som er 15år og eldre kan begynne på laget om de vil. Det var ihvertfall det siste jeg hørte da jeg snakket sist med mødrene som leder laget. 😀 <3

      - Takk for kommentaren, klem <3

      Laurie

    4. Ronja Gujord: Laget kaller seg for Pink Ice Elite (Jeg fikk lov til å komme med forslag til lagnavn også valgte de Pink Ice av de forslagene jeg gav) Tihi :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg