min bombarderte hule

Tommel opp for null hudsminke 🙂


Dere kan tro vinden blåste oss nærmest bort der vi stod og tok bilder! #Elsker været her på vestlandet ass. NOT! 

Det er like før jeg klikker mongo og kaster pcen ut av vinduet.. Jeg har internet ca. annen hver dag og når det først funker så går alt stortsett supertreigt -.- Prøvde mitt beste på å blogge igår da jeg kom hjem fra jobb og tre timers dance trening men nok en gang så begynte dataen å konfiguere seg, off haha!

Fikk ihvertfall besøk av beste Ingrid tidligere i dag. Hun ringte plutselig på, så entret hun inn i min bombaderte hule av en leilighet.. Det ser ikke ut her inne så da måtte vi på butikken å kjøpe salo med engang. I skrivende stund skjer det ikke noe mer spennende enn at jeg spiser nudler mens jeg halveis tar på meg skoene før jeg må ut døra igjen her hjemme.  

Vi skrives etterpå når jeg er hjemme igjen fra cheerleading som blir i 7-8tiden. Hejdå!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg