Did you miss me?

Da var jeg tilbake igjen på bloggen etter en kort pause. Håper dere har savnet meg for jeg har ihvertfall savnet dere noe helt syyyykt!! Hvordan har deres uke vært så langt?

Jeg har sånn forreal løpt rundt som en gal for å rekke jobb, cheertrening og dancetrening denne uken.  Og forsåvidt de siste ukene før denne også. Vi har hatt 3timer med trening på mandag + jeg var på jobb. Igår hadde vi trening fra 4-6 og generalprøve fra 6-8.. Kroppen min er helt ærlig DØD NÅ.. Vet ikke om jeg har nevnt dette på bloggen før. Men jeg har helt siden jeg gikkk i 4.klasse hatt problemer med magen min. Jeg opererte inni magen da jeg var mindre også. Likevel går jeg rundt og føler magen min gjør vondt konstant, og jeg føler meg aldri uthvilt fordi kroppen min aldri får ro. I tillegg overtenker jeg absolutt alt jeg gjør, jeg møter nesten aldri vennene mine, jeg overtrener kroppen min og ja, jeg suger noen ganger til å oppdatere bloggen. For jo, det ER slitsomt å trene dobbelt opp når jeg vanlighvis har 5 treninger i uken. Men hva er det jeg klager over? Alle smertene og tårene kommer til å være glemt så snart  jeg står på matta på Norgesmesterskapet som er den 21.-23.mars. Det skal være sikkert og visst. Jeg elsker det jeg gjør av hele hjertet mitt og jeg vil håpe det vises (?) Jeg kunne aldri tenke meg å byttet livet mitt mot noen andres selv om jeg av og til holder på å gå på veggene fordi jeg er lei alt haha. Jeg mener ikke å være negativ nå. Bloggen min er en fantastisk plattform som jeg har muligheten til å få skrevet ned tankene mine på. Er vanskelig å være falsk og late som at jeg er superwoman når jeg i virkelighetn er så sliten at jeg bare har lyst til å legge meg ned på bakken og skrike hihii. Håper dere skjønner 

Hvis det er noe spesielt dere har lyst til å lese om/vil jeg skal skrive om til helgen, så er det bare å kommentere det i kommentarfeltet! Jeg har allerede noen innlegg på lur men jeg vil gjerne høre deres forslag & tips også. Har ordnet det sånn at jeg får 3G og kan få oppdatert bloggen både fredag, lørdag og søndag!

12 kommentarer

Siste innlegg