The girl who never gives up

Synes det er lavmål å fyre igang en slik heksejakt fordi dere ikke har noe bedre å gjøre på . . Det lyser sjalusi av kommentarene deres, og dere er rett og slett patetiske 🙂

Jeg vil at min blogg skal være et positivt sted å klikke seg innom så fra og med i dag kommer jeg til å anmelde de værste kommentarene som kommer inn. Jeg skal gå med hodet hevet og smile stort. Mens jeg ler av dere tapere som snakker bak ryggen min. Jeg kommer ikke til å gidde å gi advarsler. Punktum.

Det som står på agendaen er og dra en tur på kino. Vi skal se filmen Maleficent. Ville bare titte innom og si hei, og vise dere dagens antrekk. Ha en super lørdag dere & god helg sweeties! 

7 kommentarer
    1. Du HAR en positiv blogg! Du blogger ekte og viser massevis av med kvinnelig styrke i innleggene dine.
      Ikke la slike dumme kommentarer ødelegge noe for deg. For de er bare rett og slett dumme. Ikke gjennomtenkt og sendt inn fra mennesker som helt klart ikke helt henger med på den virkelige verden, og hvordan man skal oppføre seg o.s.v.
      Du er ei kjempe nydelig jente, og det håper jeg du aldri kommer til å tvile på!
      At du bare er 18 år, og du viser så mye styrke allerede i så ung alder sier så ufattelig mye!
      Stå på kjære deg! 🙂

    2. Audhild Mamma til lille Willi: Takk for det :)) Denne kommentaren gjorde meg veldig glad!!

      Ha en fortsatt fin helg & klem fra meg <3

      -L-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg