JUST SHUT UP AND KISS ME..

Med det over her som overskrift så forstår vi alle at dette kommer til å bli et juicy blogginnlegg. Heh, just kidding ..

I morgen derimot dere, da kommer det ut et blogginnlegg hvor jeg avslører hva som ”virkelig” skjer i kjærlighetslivet mitt. Satt og tenkte på at jeg aldri har fortalt dere hvilke type gutter jeg liker, om jeg er singel/i et forhold osv osv. Husk og klikk dere innom bloggen igjen i 21tiden i morgen for å lese aaaaalt.

Bortsett fra at jeg var på en kjærlighets berg og dalbane utpå kvelden koste jeg meg virkelig på festival i går. Høydepunktet for meg var da Laleh kom på scenen! Dere vet hun som synger ”Some die young”? Hun er seriøst rågod live, og ja, jeg hadde det sinnssykt bra!

Hva synes dere om mitt festival antrekk?

Håper dere får en kjempefiiin dag alle sammen!

10 kommentarer

Siste innlegg