Hvorfor lyve?

Istedet for å si ting som det er?

Det er så mange bloggere som prøver og skjule når selvtillitten deres daler, når det blir slutt med kjæresten eller når ting er vanskelig sånn generellt. Noen som er enig?

Hvorfor kan vi ikke bare være ærlige og si ting som det er?

Jeg har f.eks følt meg tung, ekkel og oppblåst de siste ukene. Selvtilliten er ilangt fra den samme, samtidig som jeg prøver og fremstå som en skikkelig glad jente . . I dag dro jeg rumpa mi på treningssenteret med en venninne. Utrolig nok. Men fytti helvete så tungt det var og jeg sjanglet nærmest etter å ha utført 1×8 runder med geriljaintervaller.

Dere får si hva dere vil men det tar meg ca 1 halv kalori å presse ut av meg at det er ikke er galt å ikke føle seg på topp heletiden.

Jeg virker nok som en av de personene som OSER høy selvtillit på utsiden men som har det stikk motsatt inni meg. Jeg får høre av folk at jeg virker kjempe glad men dette er fordi jeg velger å fokusere på det positive. Selv om jeg ikke er fornøyd med strekkmerkene på rumpa mi så er ikke dette verdens undergang. Selv om det noen ganger virker sånn.

Jeg hater å klage og det siste jeg vil er å trekke ned stemningen på bloggen.. Men av og til må jeg si hvordan jeg føler det på innsiden også. For hvorfor gidde å lyve når man kan være ærlig? Jeg gidder ihvertfall ikke sånn falskhet. Jeg er kjempe glad i dere alle og JA, JEG HAR DET BRA! Måtte bare få ut litt tanker heh 🙂

XOXO Laurie

10 kommentarer
    1. Godt spørsmål. For min del handla det nok mest om å ikkje ville bry andre med min negativitet, så eg er heller still om det. Men i noken tilfeller hjelpe det mykje å berre sei ifra når ting ikkje er heilt bra 🙂

    2. Helt enig, er så mange som bare skriver om at de hadde konsekvens med bestevenninnene og var på spa isteden for å fortelle at de egentlig hadde det helt forferdelig den dagen fordi kjæresten slo opp og du ble skikkelig uvenn med en venninne! Det er jo mye høyere å noen ganger få høre om drama enn om de nye blomstene du kjøpte liksom! Er så enig med deg i det der, er så irriterende selv om jeg kjenner meg igjen og tenker at jeg har gjort dette før selv om jeg ikke blogger.

    3. Uff, ja, det er fint å si hvordan man egentlig har det! Man vil jo ikke fortelle bloggleserne om det negative, men noen ganger kan det være fint å bare nevne det 🙂

    4. jaa, hvorfor lyve? mange bloggere er redd for å skrive om det når de er veldig triste (inkludert meg hehe). legger bare ut dagens antrekk og skriver at de har det topp. men det gjør ikke du! du er ærlig!

    5. kunne ikke vært mer enig med deg! Noen ganger har man det ikke helt perfekt, INGEN har det. Det er ingen grunn til å late som at alt er fantastisk til en hver tid, det er bare overfladisk og ikke ekte. På den annen side er mange redde for å vise disse sidene, da det kan bli tatt som klaging eller at man er oppmerksomhetssyk, dette synes jeg er veldig dumt.. Det er bedre å være ærlig og ekte mener nå jeg! Hvertfall hvis man har mange lesere, så slipper man følelsen “alle andre har det perfekt heletiden, er det bare meg det er noe galt med?” u know the drill 😛 fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg