spør meg om det du vil på ASK akkurat nå

Nå kan DU spørre meg om hva du vil uten og ha en ask konto selv og samtidig være anonym! DU kan trykke HER for å komme til siden hvor du kan stille spørsmål. Kjør på med spørsmål folkens, jeg svarer på alle fortløpende!


Jeg vet mange lurer på ting om meg som de ikke tørr/vil spørre om her på bloggen, og nå har jeg funnet løsningen til akkurat dette. Vi vet alle hva ASK er sånt? Hvis ikke så er ASK en nettside hvor man kan stille folk spørsmål, followe, like osv. Det bare å spørre meg om hva enn dere måtte lure på og huke av på den ”anonym’‘ boksen om dere vil være anonyme. Jeg skal straks legge meg men før det skal jeg svare på spørsmålene deres! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg