Gjesteinnlegg: Hvordan jeg møtte Laurie

Hei Lauries lesere! Som dere alle sikkert vet fra før er Laurie med på Idol.

Jeg var selv med i år og det var på audition i Trondheim jeg møtte henne!

Det var tid for å øve og varme opp før vi skulle inn til produsentene. Jeg husker jeg streifet inn på jentedoen da jeg så tidenes vakreste smil, som selvfølgelig var Laurie. Det tok kanskje ikke mer enn 5 minutter og vi var i full gang med å gaule av full hals sammen. Jeg la fort merke til hvor kraftig soul/R&B- stemme hun hadde. Vi ble enig om at målet vårt var å komme ut av auditionrommet med en gullbillet i hver vår hånd og bli sendt videre til Oslo. Sammen satt vi med nerver om hvordan det ville gå med oss og var spent på hva som ville skje. Resultatet må dere nesten se når idol starter på tv2 mandag den 18.august klokka 20.00. Hverken jeg eller Laurie vet hva de kommer til å vise av oss, så vi er nysgjerrig og gleder oss til å se det selv! Om jeg har skjønt det rett vil det sendes auditions fra forskjellige audition-byer hver dag til samme tidspunkt den uka. Idol har i alle fall gitt meg en fantastisk opplevelse og jeg har møtt mange fantastiske mennesker. Jeg ville heller aldri møtt Laurie om jeg ikke bestemte meg for å melde meg på! Laurie er en jente dere alle bør møte, for hun er en fantastisk og sterk person som driter i hva andre syns – noe jeg digger!

Dere vil høre mer fra meg, så stay tuned!

Klem Fride Isaksen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg