You look alot like my next boyfriend

Jag älskar sjokolademelk!

Hei folkens!

Nå som jeg er ”alene” hjemme så skal jeg KUN chille max, kanskje sette på en film imens jeg hiver i meg kjøttdeig og tortillas med smeltet ost på toppen. YAMMI! Jeg lyver når jeg sier at jeg ikke savner å bo alene. Ikveld derimot så har jeg denne samme feelingen igjen, følelsen av å kun være seg selv i sitt eget hjem. Begge roomiene mine er dratt til venner fordi de skal ut på byen i kveld mens lille meg sitter igjen hjemme å tvinner tommel totter heh.. Jeg trives pretty much i mitt eget selskap og liker egentlig å være i min egen lille boble og bare gjøre hva jeg føler for.

 

Hva bruker dere å gjøre når dere er hjemme alene?

Vi skrives senere ikveld, da kommer det også en bloggkonkurranse på bloggen så følg med! Love u guys!

12 kommentarer

Siste innlegg