starbucks trouble

Følg gjerne bloggen min på bloglovin.

Prøvde meg på litt annerledes sminke i dag, hva synes dere, er sminkeferdighetene mine godkjent eller.. ikke? 

 Etter at de to som jeg bor sammen med kom hjem fra skolen så tok vi bussen til byen sammen. Der fikk jeg shoppet mindre enn jeg skulle ønske (fant nesten ingenting fint i butikkene), tenkte å vise dere innkjøpe i morgen hvis dere vil? Ellers så klarte jeg å søle starbucks nedi hele vesken og utover alle de nye tingene jeg hadde kjøpt så dere kan tenke dere hvor irritert jeg ble..

What? This? You mean my life? Man kan seriøst aldri bruke for mye tid på å sjekke/bruke sosiale medier, enig?

”Fantefjeset” som sniker seg frem en gang iblant..

Om få strakser så skal jeg sette meg ned å planlegge videobloggen som kommer ut på bloggen i løpet av uken wihuuu. Og i morgen skal jeg tilbringe tid med nydelige Anette btw. Klarer nesten ikke å vente til å se henne igjen!!

14 kommentarer

Siste innlegg