Snart premiere

Dagen i dag har vært en av de fineste på svært lang tid!! Det var sååå gøy å møte Annette igjen, vi har jo ikke sett hverandre siden innspillingen av IDOL 2014 noe som er ukesvis siden. Vi hadde det dødsmoro sammen da og det hadde vi nå også. For min del så kan bare sesongpremien av IDOL 2014 komme, for nå begynner jeg å bli sykt utålmodig! Anyways, vi dro på en restaurant som heter UNA og bestillte hver vår pizza. Der satt vi en lang stund og bare snakket om IDOL mens vi spiste.

Et tema vi begge bestandig brakte opp er at vi begge gruer oss til å se hva dumt vi nå har sagt/gjort på TV.

For det er langt ifra småe saker å skulle snakke til de 1,2 millioner seerene som er tallet på hvor mange mennesker det er som ser på hver episode :O Skrekk og gru! Det de fleste vennene mine fra IDOL sier de ser minst fremtil er å se en scene av seg selv hvor de sier noe dumt/lite gjennomtenkt, noe som er helt naturlig såklart.

Jeg derimot, det jeg bekymrer meg mest for er å se om håret mitt så ok ut forann kamera. . . Man ser hvor fokuset ligger hos denne frøkna ihvertfall HAHA! Misforstå meg riktig: Dere vil nok også få se flere sider av meg som jeg ikke har vist på bloggen og enkelte øyeblikk hvor jeg virker ganske sårbar

Er det noen som gleder seg til å se på IDOL førstkommende mandag?

Fineste Annette mi <3

8 kommentarer

Siste innlegg