Hvilken videoblogg vil dere ha?

Jeg merker det er slitsommere å blogge, men ikke vet jeg helt hvorfor faktisk! Har så lite bloggmotivasjon for tiden at dere ikke aner det engang. Greia er at jeg vil være en superbra blogger som heletiden blogger om ting som er kjempe interessant, og jeg prøver heletiden å blogge så godt som jeg kan. Likevel, så går jeg rundt og har litt dårlig samvittighet fordi jeg vet kan så mye bedre! :))

Så – jeg lurte jeg på om dere har noen tips & forslag til ting jeg kan skrive/videoblogg mer om?

Om jeg får det slik som jeg vil så kommer det også en videoblogg i starten av denne uken som kommer. Jeg har nemlig hatt lyst til å filme en videoblogg til dere, noen som har noen spesielle videoønsker? Sminkevideo er det ikke vits å si bare sånn at det er sagt, for that is not happening haha! Det blir bare aaaaaltfor kleint… Men alt bortsett fra det er jeg med på 🙂

Inatt sov jeg over hos Idami, hos hun lagde vi oss biffsnadder + brownies og koste oss bare resten av kvelden. Takk for alle tips angående hvilken hårafarge jeg burde gå for forresten 😀 Jeg tror jeg har bestemt meg!

5 kommentarer

Siste innlegg