Hemmeligheten bak den perfekte jeansrumpen.. #Amepure

Hei beauties! Det er så utrolig mange som spør om hvordan jeg trener rumpa, om jeg har implantater eller bare er ”født” sånn. 

Skal man ta slike spørsmål som et kompliment eller en fornærmelse? Haha. For når noen spør om rumpa mi er ”fake” så fniser jeg bare og unngår å svare 90% av gangene. Det er selvsagt hyggelig å høre slikt såklart. Men jeg skjønner ikke hvor det kommer ifra. Og er det noe jeg får oftest spørsmål om her på bloggen, så er det bakdelen min. Sååå – siden så mange av dere er så nysjgjerrige så har jeg bestemt meg for å avsløre noe i dag. Et tips til noe som fremhever rumpa, gjør den større, samtidig som at du får en illusjon av en smalere midje. 

Dersom dere har lyst til å vite ”hemmeligheten” som jeg har øynene opp for: LES VIDERE.

.. Mine bønner har blitt hørt. Etter å ha letet overalt på nettet etter en norsk nettside som selger buttliftere, og tatt turen til Molde og Kristiansund så fant jeg et par på Nelly. Og vet dere hva? Gjett hva de kostet 999,- .. Det synes jeg var svindyrt og way to much å betale for et slikt produkt. Plutselig kom jeg over en nettside som heter WWW.AMEPURE.COM . De selger buttliftere til kun 299,- (LINK). Jeg tok sjansen og trykte på bestill knappen og har etter dette testet dette produktet siden november.

Jeg tok like så godt før og etter bilder av rumpa mi med og uten buttlifteren på i flere ulike plagg. Et tips er å ha den på under litt løsere plagg, da er det mindre synlig at du har på noe under. If you know what i mean 🙂


Også må jeg bare si at jeg fikk buttlifteren etter kun 1 dag.

Det er raskt leveringstid det! Jeg er virkelig kjempe fornøyd og dette er ikke noe jeg bare sier fordi at de er sponsorene mine. Bare se på effekten da, dere. Jeg føler meg SÅ fin når jeg har denne på atte! Det blir som å ha på seg push up bh – litt det samme hvis dere skjønner hva jeg mener? Bare at denne shortsen/trusen løfter opp rumpa. Og visst ser det bra ut også. Det er jo ikke akkurat sånn at folk går rundt og spør om jeg har på meg buttlifter heller hehe. For det er jo rumpa mi, og jeg har aldri opplevd at noen har kommentert noe negativt når jeg har hatt den på meg.

– Det er helt trygt å bestille fra Amepure og de har itillegg gratis frakt

– Leveringstid: 1-3 dager

– Min buttlifter er i størrelse L og sitter kjempe godt på og føles behagelig ut. (Min buttlifter er sponset)

– Det er ingen pads eller stuffing i buttlifteren, det er kun din egen rumpe som blir løftet opp hehe

Før – Etter

 

Før – Etter

Som dere ser så kan man se en betydelig stor forskjell og jeg kan love dere at jeg har blitt hekta på å ha på meg buttlifteren min! Og ja, til større rumpe du har til større vil den se ut når du har på deg buttlifteren. Om dere er interessert så kan den kjøpes HER til -50% rabatt.

Hva synes dere?
 
42 kommentarer
    1. maded: Det er det. Stumpen ser sååå fin ut i den, og jeg føler meg MYE bedre når jeg tar den på under et skjørt f.eks :)) Anbefaler den virkelig til alle 🙂

      XOXO
      Laurie

    2. Liker bloggen din Laurie! Hvilken størrelse bruker du? Jeg bruker som regel small og noen ganger medium i både kjoler, skjørt og bukser. Så jeg er litt usikker på om jeg da burde ta small eller medium om jeg skal bestille? Jeg vil ikke at den skal bli for liten eller sitte for løst heller.

    3. Martine: Åh, tusen takk for det Martine <3 Jeg skjønner definitivt hva du mener. Jeg har min i Large, og den sitter ganske stramt på rundt lårene. Jeg må nesten skli meg inni den - og det er tydligvis sånn det skal være også 😀 Amepure skriver på nettsiden sin at den skal sitte stramt på, strammere enn en vanlig truse/bokser så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg definitivt gått for small. Da er du sikker på at den ikke sitter løst på iallefall :))

      Ha en fin kveld videre søte deg!

      Klem fra meg -L- <3

    4. Hehe, takk selv Laurie <3 Da får jeg prøve på small, funker ikke det får jeg bare bytte den! Takk for hjelpen og tipset!
      Tusen takk, ha en super kveld du og Laurie!
      Klem <3

    5. lol bare få rævva i gir å dra å tren kjære deg! det der e då tragisk æ fake at æ hakke ord. stakkars gutt du finn på byen å når dåkk ska heim bli han skuff. my bedre med fast å fin å trent rompe

    6. Ida: Om du har lest bloggen til Laurie før så hadde du fått med deg at hun trener. Og Laurie har fin rompe fra før(forsåvidt hele kroppen også), det skaper bare det lille ekstra. Det er ikke store forskjell fra pushup bh’er som nesten alle jenter har i garderobeskapet, noe du helt sikkert bruker selv. Og hvem har sagt at Laurie skal ta meg seg en gutter hjem fra byen? Lukter en smule sjalusi her.

    7. Herreguuuuud så fint hår du har! Jeg kan tenke meg at du egentlig har krøller eller afro. Jeg selv har afro så jeg retter det såklart. Jeg bare lurte på hvor ofte du vasker håret, hvordan du vasker håret og hvor lenge håret ditt holder seg rett. Spesielt spørsmål. Jeg må dusje håret hver dag når jeg retter det og bruker bare balsam i tuppene for at håret ikke skal bli fett, noe det blir uansett. Men hvis jeg ikke retter det og går med krøllene mine så blir det ikke fett på kanskje 3-4 dager. Så jeg bare lurte på om du har noen tips eller triks om du har noen på lager, kunne virkelig trengt det hehe..

    8. Veldig pen! og får en kropp! du trenger ikke den greia, men hvis du føler deg bedre med, kjør på! 😀
      Har sett på de der før, men venter til jeg har nådd gullvekta før jeg tørr å kjøpe noe sånt hehe 🙂

    9. Blir jævlig irritert over orda du fremhever,det er sann man har hvis man linker til en annen side eller innlegg ikke samme innlegg så plis bare slutt med det

    10. Kakedeig: Det er ikke jeg som har fremhevet ordene, jeg tror det er noe galt med designet som jeg har… -.- Jeg har prøvd å fikse opp i det men det går ikke dessverre! Jeg skal prøve å få ordnet det så raskt som mulig :)) Jeg må bare spørre noen som har peiling på sånt haha!

      Ha en fin dag videre <3 Hilsen meg -L-

    11. kristine: Nei det er det ikke :)) Eneste forskjellen er at nude ser mer ut som din vanlige hudfarge, that’s all 😀

      Ha en fin kveld! Hilsen meg -L-

    12. Embla: Jeg bestillte min i den størrelsen som jeg bruker i vanlige bukser. Altså, om du bruker M i bukser så ville jeg ha gått for M i buttlifteren også 🙂 Det er bare å spørre om du lurer på noe mer.

      Ha en fin kveld videre, hilsen meg -L- <3

    13. siljemari: Det er helt trygt å bruke forskuddsbetaling som betalingsmetode ja. Du får det som du bestillte etter 1-3 dager og det er veldig safe å bestille fra nettsiden til amepure 🙂

      Det er bare å spørre om du lurer på noe mer! 😀

      Ha en fin kveld videre, hilsen meg -L-

    14. .: Heisann <3 Åhhh tusen takk skal du ha! 😀 Jeg har afro. Håret som jeg har på nå er extensions, brazilian hair. Jeg vasker håret ca 3 ganger i uken. Jeg retter det hver dag, så og si. Jeg kan svært lite om hår, dessverre hihi men jeg fant en reportasje/et intervju som kanskje kan hjelpe deg:

      Link: http://www.kk.no/livsstil/bli-kvitt-fett-h%C3%A5r-fort-26327

      Der får du mange gode tips, håper noen av de kan funke på deg.

      Beklager sent svar :)) Ha en strålende dag, hilsen meg -L-

    15. fake, flaut dette innlegget. Er jo bare å trene hardt, så får du drømmerumpa. Man ser på det bildet i dongeribukse at det er fake også, ser ikke ekte ut en plass

    16. Syns du hadde fin rompe uten den buttlifteren. Syns man ser den for godt i buksa og det grå skjørtet. Men var fint i den lilla kjolen.
      Hvordan kjennes den ut, hvis noen tar deg på rompa for eksempel?
      Er det samme som med en pushup bh? Kjennes hardt og fake ut?
      Flott dame er du i allefall

    17. Anonym: Tusen takk for det :)) Den kjennes helt vanlig ut. Dehagelig når man har den på seg. De som har tatt meg på rumpa har bare sagt ”woow, shit that ass” eller noe. Og det har skjedd mange ganger haha. Rumpa kjennes ikke hardt eller fake ut, siden at det er en shorts/truse med to hull i som man tar på seg. Også løfter den opp ”rumpeballene” lxm. Deretter navnet BUTTLIFTER hihi 😀

      Tusen takk!! Håper du forsto noe av forklaringen min. Jeg er ikke så god til å forklare ting ^^

      Ha en fin dag videre! Hilsen meg -L- <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg