Drama,drama

Heisann! Jeg er tilbake igjen. Det har skjedd så mye de siste døgnene at jeg ikke vet hva jeg skal tenke lengre… Noen personer er så ondskapsfulle at jeg ikke fatter det… Tenkte anyways bare å gi en lyd ifra meg før jeg skal løpe ut dørene igjen.

______________________________________________________________________


Topp og Skjørt: Bik Bok Sko: Din sko

På mandagen, da jeg var sjekket ut av hotellet så dro jeg til Oslo S for å møte Kristine. Etter å ha tuslet rundt der en stund og oppdatert dere så kom hun endelig. Før vi møtte hverandre så hadde vi ikke sett hverandre siden sommeren ifjor… Ah, så godt det var å se hun igjen! Gi henne en lang bamseklem!

Da vi hadde inntatt dagens middag så gikk vi rundt og kiket i hovedstaden. Jeg hadde så vondt i beina at det var like før jeg la meg ned på bakken og blei der. Vi gikk iallefall opp til en benk ved slottet. Der satt vi og sang alt ifra JB-sanger til Miley Cyrus og mye annet hehe. Folk smilte når de gikk forbi – og vi holdt på å krepere av latter. De hadde sikkert aldri møtt noen så laidbacke og gærne personer som oss før heh. Skravlet gikk i ett sett fra vi møttes til jeg måtte dra og ta flyet som gikk kl.2200 fra Gardermoen. Vi var innom de ”obligatoriske” temaene som er gossip, gutter og s*x. Fack, så rare vi er… Jeg skulle ha filmet alt det rare som vi gjorde og sa. Dere hadde garantert ledd av oss. Kristine var så snill at hun stillte opp som fotograf for dagens antrekks-shoot også. I’m impressed 😀

4 kommentarer

Siste innlegg