NO WAY BACK NOW

Nå ligger jeg bare her og tenker på alt og ingenting ..Treningsmotivasjon min har så lenge jeg kan huske gått ekstremt opp og by GoSave” href=”#”>ned.

Jeg blir så ivrig og motivert at jeg helst skulle hatt resultatene i går – og går for hardt ut fra starten. Da blir man lei jævlig raskt.. Andre som har det sånn? Man starter å mistrives i sin egen kropp. Hva skal man gjøre? Jeg har latt det eskalere i lang tid nå og i går så fikk jeg ut fingeren. Jeg traff Camilla i byen, og hun ”meldte” meg bokstaveligtalt by GoSave” href=”#”>inn i Kaliber Treningsstudio by GoSave” href=”#”>igjen.

Vi sto ved skranken og du kunne se meg snu meg i saktefilm bak mot Camilla også bare: ”Camilla, by GoSave” href=”#”>snakk for meg” imens jeg ga hun det redd meg blikket(!!) Sååå – nå har jeg ikke noe valg. Kontrakten er skrevet under og jeg er klar for å jobbe som en helt for å få den kroppen som jeg bestandig har by GoSave” href=”#”>ønsket meg : ) Jeg er lei av å føle meg slapp, misfornøyd og ute av form..


Hehe tja – en helt vanlig dag på trening.. Ho-ho

Marte og Camilla

.. Når jeg er rundt Camilla så gir hun meg selvtillit og styrke til å tørre å være annerledes. Dere vet de vennene som alltid skal dra en ned? Som alltid skal si ”Er du sikker på at du klarer det?” eller ”Og hvorfor vil du det??” i en spydig tone.. De personene er sånne som suger livet ut av meg. Men de får meg på andre siden til å innse hvor utrolig heldig jeg er som har de vennene som jeg har. Camilla har vært der når jeg har vært på bånn, hun har ikke bare stukket av. Hun er også en av mine største forbilder! Love you gurl <3

Og ja, jeg prøver enda å smiske meg til å få vite oppskriften bak bakdelen hennes hihihi. . . Det er min skjulte mission! Og når jeg har funnet det ut så skal dere få være de første som får vite det. Mohahaha #Misunnelig_til_tusen

Hva synes dere om bildene?

3 kommentarer
    1. Så fine dere er! Masse lykke til med treningen, ikke gi opp! :)) Det var like mye til meg selv som til dere egentlig, flere som sliter med motivasjon nemlig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg