Wine, lipstick and strawberries

Dette innlegget skulle egentlig postes i går men pågrunn av internettproblemer så ble det ikke slik:


I dag har vært en lang dag, med både ups and downs. Kroppen er sliten så tror jeg kun skal ta av sminken og pusse tenna, før jeg stuper til sengs. Vi kom frem til Frosta i 9tiden ikveld og har vært på jakt etter internett siden det. Vi ga tilslutt opp og nå deler jeg bare 4Gen fra mobilen med pcen.

Og som vanlig så stiller flinke M opp for å knipse bloggbilder så da ble det noen bilder å vise til dere også! Heldig jeg er som har så gode venninner som er villig til å hjelpe meg med bloggen.. 🙂

Lørdag: Vi skal være på Frosta til litt utover dagen, så skal jeg hjem en tur, på trening også på et vors ikveld. Hun som skal ha vorset har visst en polestang, så jeg kan love dere at jeg kommer til å tilbringe tid med den ikveld haha. Wihu.

Vi snakkes folkens! <3

6 kommentarer

Siste innlegg