Just one drink for me he-he

På lørdagen så startet vi dagen med å spise en god frokost før vi la oss ved basseng kanten for å sole oss. Måtte dermed ha på meg solkrem noe jeg nærmest furtet for å slippe å gjøre.. 

Vet jo at det er for mitt eget beste men liker ikke solkrem haha. Grunnen til at vi er her nede er fordi Anja og de, som var fosterfamilien min før har feriehus her nede. Og de var så snille og invitere meg med på jentetur hit. Og som mange av dere sikkert vet så takker jeg ikke nei til en slik invitasjon. Woop woop. Hittil så har jeg ELSKET å være her nede. Ærh, jeg vil ikke tenke på at jeg skal hjem om bare fire dager. Æhh!

Vi bestemte oss for å dra ut og spise på Le Grill som er en restaurant som ligger like bak Oba Star Hotel.. Vi fikk maten våres etter bare 20min og det smakte himmelsk! 

Jeg føler meg velsignet som får tilbringe ferien på en så smellvakker plass som dette. Åååå som vi har kost oss!!! Føler meg sååå heldig og takknemlig.

Jeg slapp meg gjerne løs bak baren sammen med Dogan. My new bestie hihihihi ^^

Etter vi var ferdige å fordøye maten så dro jeg og Anja til en Bar og Restaurant som heter Efe Garden. 

Der kjøpte vi oss en drink hver og satt der utover kvelden. Vi ble fort gode venner med bartenderne som jobber der og har truffet på de flere ganger siden den kvelden 🙂 De fulgte oss faktisk hjem til porten inatt for at vi skulle slippe å gå alene. Synes stemningen som er på Efe Garden er helt herlig. Folka der er veldig inkluderende, har humor og er noen kjekkaser.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg