HVORFOR ER DU SÅ JÆVLA BITTER?

Jenter. VI er ondskapen selv spør du meg. Er det mulig å være så jævlig bitter?! Jeg blir så skuffet.

Slik gikk jeg i går ut på byen. Hadde jeg gjort dette rundt visse ”venninner” så hadde jeg fått skeive blikk og spydige kommentarer tvert. La folk få leve – jeg går sånn og du går slik du vil. Jeg aksepterer din look og outfit. Så jeg ber deg ikke si et ord om mitt.

… Går det virkelig ikke ann å ønske noen andre noe godt her i livet? Det virker nemlig ikke sånn. Jeg har siden høsten kuttet ut enkelte ”venninner”. Fordi jeg bare ikke takler alle de kvalme utsagnene deres. Dere vet hun som f.eks sier: Skal du virkelig gå sånn der? Tror du at DU klarer det der da? Er du heeeeelt sikker på at han ikke ligger med noen andre? Hmmmm… Også gir de deg et stygt Regina George fra Mean Girls blikk haha.

Bitch please. Who is you again???

Det er nesten som om at de har en håndbok der de har skriblet ned spydige og nedverdigende setninger i . Som de plukker opp og spytter ut av seg så fort de føler at du tar spotlighten fra dem. Eller når en av det motsatte kjønn gir deg mer oppmerksomhet enn de. Håper ikke jeg er alene om å ha hatt èn eller to for mange av disse ”venninnene”? Når man har folk som er slik rundt seg så får man en klump i magen rundt de. De forventer såklart at du skal stå på pinebenken for de men så fort du trenger dem så tar de ikke telefonen når du ringer. Etterfulgt av en elendig unnskyldning noen dager senere.

Nei, jeg kjenner raseriet bare flommer rett igjennom meg når jeg skriver dette. Anyways, så kuttet jeg ut flere i vennegjengen min. Girlsa kan fortsatt henge med de men jeg står over.

Nei, sjalusi er noe av det verste jeg vet om – nok er nok. Og vet dere hva det verste er? At hun ene forsvant ut av livet mitt da jeg gikk igjennom tidenes kjærlighetssorg. Forså å komme tilbake nå som jeg har livet på stell, egen leilighet og fire arbeidsplasser å gå til. ”S-T-O-P in your tracks” var den første tanken min. Bare dropp det. Jeg vil ikke snakke til deg.

Jeg var dum snill før i tiden. Men ikke nå lengre. Ingen burde finne seg i å bli behandlet sånn. Hvis vennskapet vårt kun er viktig for deg når du trenger noe ifra meg så kos deg. Det gidder nemlig ikke jeg. Skulle ønske vi jenter kunne stå sammen, støtte hverandre og være mer girlpower. Slutte å være så jævlig bitre så fort en venninne av seg oppnår noe kult eller annerledes.


Slik jeg egentlig så ut imens jeg tok bilder. Er like før valkene ruller ut av buksa jo hehe.


Jeg ville helst ikke nevne noe om dette. Jeg trengte en pause fra å knipse bilder av det såkalte ”glamorøse” livet mitt. Men jeg er tilbake for fullt nå. Tusen takk til alle som har kommet bort til meg i byen/på jobb og sagt at de savner å lese bloggen min <33 Det varmer hjertet mitt 🙂

2 kommentarer
    1. Du e så nydelig. Husk at d e dem som syns du e litt kul som har nå stygt å si om dæ, hadd du vært tidenes taper hadd ingen brydd sæ engang (Y)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg