Good friends don’t let you do stupid things

Alone..



Wassup?

Da Indre og Silje kom en tur innom så brukte jeg like så godt sjansen til å knipse antrekksbilder til bloggeeen. Men vet dere hva da? Humøret er på bånn.. Så ikveld skal jeg ut med noen venninner. Tror jeg. Eller, som M sier ”Nå må vi ut! Start å drikk” Jeg HATER å føle meg nedfor. Så da klistrer vi på et smil og snur om på innstillingen. It’s party time! Hvorfor lar jeg andre folk styre følelsene mine så mye? Jeg hater det.. Jaja!

 Oppdaterer dere i morgen. Smask!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg