Kino; Hungergames Catching Fire

Fy som jeg mislikte slutten .. Det føltes ikke ut som om den varte i 2 og en halv time. Tiden gikk sinnsykt raskt. Til dere som ikke skjønner hvilken film det er snakk om så er det ingen annen enn den berømte Hunger Games Catching Fire jeg mener. 

Igår var jeg på kino sammen med beste Glorija og Amalie. Anbefaler alle å dra på kino og se den. Før kinoen dro vi på Narvesen og kjøpte godteri, og så klønete som jeg er så klarte jeg å miste brusflasken min på gulvet i kinosalen, og den trillet såklart nedover i salen siden det var nedover bakke og jeg måtte reise meg opp midt i filmen og lete etter den haha. Type veeeldig flaut sa du? Oh yes! Akkurat i det øyeblikket hadde jeg bare lyst til å fordufte fra jordens overflate.

Har noen av dere vært  på kino og sett den?

7 kommentarer

Siste innlegg