Favoritt youtube channel

I nuet ser jeg på den nyeste av videoen hennes. Jeg kom over denne kanalen mens jeg surfet rundt på nettet. Etter å ha sett kun é n video var jeg frelst! Vi, altså meg og hun har så og si samme humor. Det er kanskje grunnen til at jeg syns hun er latterlig morsom?

LatoyaForever heter youtuben hennes. Direkte link her. Latoya laster opp videoer fast flere ganger i uken. Innholdet i hver video er en suprise fra gang til gang. Hver av videoene hennes når opptil flere 100 000’ner av seere. Humøret hennes kan dessuten få enhver til å smile fra øre til øre. Dersom du ikke tror meg sjekk ut selv under.

Her er mine topp 3 Latoya videoer:

Nå blir det bare å slappe av resten av kvelden. Snakkes i morgen. Hva er din favoritt youtubechannel? 

3 kommentarer
    1. Hei! Nå har jeg kåret vinneren fra konkurransen min om å vinne en personlig almanakk, sjekk ut bloggen min for å se om det var du som vant! 😀 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg