Jeg er sjokkert

Wæææ, så mange som delte forrige innlegg!! Dere kan lese det HER. Dette var over alle forventninger. Dere er bare så utrolig fine! Tusen millioner takk til dere som tar dere tid til å sende meg en melding i innboksen på facebook-kontoen min. Skal såklart forsøke å svare hver og en tilbake.   


Startet dagen med dra til byen for å se rundt i butikker. Jeg skal feire 18-årsdagen min til helgen og ”føler” jeg trenger en ny kjole.

Selv om jeg har nøyaktig 37 kjoler fra før av… En jente som forguder kjoler kan aldri ha for mange, hihi. I morgen skal jeg ta turen innom Vila og se om jeg finner en kjole der. Krysser fingrene på at det ordner seg.



 


7 kommentarer
    1. herregud for ei nydelig jente du e!! e e egentlig ikke en person som kommentera andre sine blogga, men e fikk bare en trang, e følte bare e måtte kommentere for å fortelle de for ei sykt søt jente du e! du fortjena ingenting av det vonde du går gjennom, men e kan bare si en ting, stay strong!! du fortjena å høre kor hærlig du ser ut, å utseende ditt stråla!! stå på videre vakre, sjønne, å tøffe laurie 🙂

    2. Hei så at du hadde stengt det andre innlegget ditt for kommentar, ville for det om gi en liten tilbakemelding :
      Desverre er ikke den siste idioten født. Du er nå langt fra feit. Ikke bry deg om hva enkelte skriver. Det er desverre i vårt “moderne” samfunn fortsatt folk med lav, lav sosial intelligens. Et fint ordspill/utrykk er;
      aldri diskuter med en idiot, han/hun trekker deg bare ned til sitt nivå og tar deg med erfaringen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg