Film next

Hola chicas!

Det er like vanskelig å komme seg opp og dra på treningssenteret så og si hver gang, men i dag klarte jeg det! Trening har alltid vært en viktig del av livet mitt. Jeg er vel ikke alene om å føle at det er natt døgnet rundt? Noe som igjen ikke hjelper på treningsmotivasjonen min hehe. Men nå blir det skjerpings!

Sånn ser jeg ut akkurat nå. Vil påpeke at jeg har på meg shorts på bildene. Jeg vurderer å bare legge meg på sofaen og se filmene Brides Maides og What happens in vegas. Har sett begge en million ganger før men jeg syns fortsatt de er like bra hver gang. Er det noen av dere som har sett noen av de?

Høres senere dere :-*

6 kommentarer
    1. Helt enig! Har så dårlig motivasjon og lite energi nå når det er mørketid.. I desember blir jo det så vidt noe sol som rekker å komme frem! Veldig fin blogg, har lest den lenge, stå på søta!

    2. Har forresten sett Brides Maids ja, den er kjempe bra! Anbefales på en ordentlig jentekveld spesielt! Venninnegjengen min har den som en tradisjon og en standard, blir så mye morsommere da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg