Typisk meg..

Må bare fortelle dere noe hehe. To venninner av meg som heter Anna og Indianne var så snille at de kom hjem til meg i dag. Med en bursdagsgave jeg aldri hadde forventet. Jeg lurte lenge på hva pakken inneholdt.

Jeg gliste så og si fra øre til øre og hoppet opp og ned da jeg skjønte at jeg nettopp hadde fått en pc! Er ikke det bare den søøøteste gaven noensinne? Aww – Takk Indianne og Anna! Dere er de beste <3 Dette trengte jeg virkelig!

Nå er jeg akkurat ferdig med å ordne til de siste tingene til festen min. I tillegg til å gjøre alt i siste liten så klarte jeg å prestere å glemme å kjøpe løsvipper. Ettersom gjestene kommer hit halv 8 rekker jeg neppe å dra innom butikken en gang til. Pågrunn av at jeg alltid bruker latterlig lang tid på å dusje, ordne meg og kle på meg. 

Anna og meg

Nå må jeg fortsette med å blåse opp ballonger og pynte litt. Om litt starter jeg vel med å lage til fajita av 2kg kylling. Ja, du leste riktig. 2kg kylling. 

– Tenkte å ta bilder av kjolen jeg skal ha på meg etterpå btw. Stay tuned for that.

6 kommentarer

Siste innlegg