svar på spørsmålsrunden: Topplisten,lesbe,sangvideo,familie,stygge kommentarer osv

I dag har jeg brukt absolutt hele dagen på å gjøre unna MASSE bloggarbeid. Tror jeg har fått i boks et par overraskelser som dere kommer til å like. Kan røpe så mye som å si at det har noe med julekalenderen å gjøre.. Tihi. Jeg lover såklart mye bedre blogging fra imorgen av, håper dere skjønner at det ble litt dårlig prioritert fra min side denne gangen. Nå kommer svarene på spørsmålsrunden og etterpå kommer det et temainnlegg!

Er du lesbe?

Om du sikter til innlegget jeg skrev om girl crushen min Alena Shiskova så kan jeg skjønne hvorfor du lurer på det. Dessverre vil jeg ikke svare på det.

Hvor kommer familien din ifra?Og hvis du ikke er født i Norge hvordan kom du til hit?

Familien min er ifra Liberia, et land som ligger i Vest-afrika. Jeg ble født der og flyttet alene til Norge da jeg var 7-8år. Alle slektningene mine bor fortsatt i Liberia uten om storesøsteren min. 


Mammaen min <3 Hun har fått seg facebook og greier nå. For omtrent en uke siden. Har mistet tellingen på hvor ofte jeg får høre at vi ser like ut. Ser dere noen likhetstrekk mellom oss?

Er Cheerdance gøyere enn vanlig cheerleading? Hva og hvorfor.

Cheerleading og cheerdance en nokså forskjellige. For øyeblikket har jeg pause fra cheerleadingen. For å være ærlig så klarer jeg ikke å velge en av delene haha. Begge er like gøy! 


Mitt aller første NM i Tønsberg, åååh som jeg savner desse jentene :-*

Beste og værste med å blogge?

Det beste ved å blogge er absolutt tilbakemeldingene jeg får av dere + at jeg får mulighet til å spre tankene mine med hundrevis av fantastiske lesere hver eneste dag. Det værste er kanskje alle ryktene som blir spredd om meg og kommentarer som er alt annet enn konstruktive. 

Kan du lage en sangvideo for oss? 

Kanskje 🙂 Kan helt sikkert få til å synge inn en julesang eller noe og poste det på bloggen om dere vil? 


UKM 2010 og 2011. Herregud som jeg har forandret meg haha…

Hvordan er det å være på topplisten?

Regner med du mener den dagen jeg lå på 24.plass? Jo, det var kjempe gøy det! 

Har du noen søsken? Hva heter de? Ja. Hele 8 stykker. Starter fra toppen og nedover. Jeg har en store søster som bor utenfor London som heter Rose, tre storebrødrer som heter Ernest, Titus og Roland. Søsteren min som er omtrent 22 tror jeg(?) heter Famata. Så har jeg en lillesøster som er verdens skjønneste. Hun heter Diamond. De ble visst bare syv stk. Ehm, også har/hadde jeg en lille bror som dessverre døde da jeg var rundt 5år… R.I.P verdens beste lillebror <3

Hva ville du ha gjort først hvis du fikk være mann for en dag?

Jeg vet ikke om det hadde vært helt bra for meg. Hadde isåfall brukt dagen på å utforske både det ene og det andre, if you know what I mean? Hehe, neida. Vanskelig spørsmål.. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville ha funnet på.

Villa du ha hatt med deg en gutt hjem i natt?

Det spørs helt hvilken gutt det hadde vært ^^

Hvordan er det å få stygge kommentarer?

Vanligvis så bryr jeg meg svært lite om sånt, men noen ganger så blir jo såklart jeg også lei meg. Som f.eks hvis noen poengterer svakheter ved meg som jeg er fullstendig klar over. Da blir jeg alltids litt trist. Bruker å tenke på alle de store bloggerene som får hat hver gang de skriver noe. Da betyr liksom ikke en kommentar som sier ” Du ser ut som en valross” noe mer. hehe.

–  Lurer du fortsatt på noe som du ikke fikk svar på? Spør meg i kommentarfeltet så svarer jeg i et eget innlegg om noen dager.

4 kommentarer

Siste innlegg